یک ebook درباره ی netbeans

آوریل 14, 2008 at 7:20 ق.ظ. 3 دیدگاه

به نام خدا

دوستان در این قسمت دو لینک رو به شما معرفی می کنم که گفته می شود مرجع کاملی برای نت بینز هستند. ولی من که آن ها را دانلود می کنم، برای باز کردن فایل های فشرده با خطا مواجه می شوم.
اگر شما بتوانید در این زمینه کمکی به من بکنید، ممنون خواهم شد:

لینک اول

لینک دوم

ایمیل تماس با مدیریت وبلاگ: blogsofmine@gmail.com

Entry filed under: لینک های دانلود.

اعتراض به شیطنت گوگل خواندن اطلاعات از صفحه کلید

3 دیدگاه Add your own

  • 1. MicroSource  |  آوریل 17, 2008 در 6:07 ب.ظ.

    اگر فايل شما چندين بار زيپ شده!
    و شما براي بار اول با آنريپ كردن مشكلي نداشتيد !
    پوشه اي كه بعد از !آنريپ ايجاد ميشه ! رو تغيير نام بديد !(نام كوتاه تر) و زيپهاي بعدي رو ! آنزيپ كنيد !
    + ولي اگر با آنزيپ همون فايل ابتدايي مشكل داريد ! و درست دانلود نشده ! يا فايل اصلي مشكل داشت !
    از اين سايتها ميتونيد دريافت كنيد !
    http://ebookee.com
    http://www.flazx.com/ebook9854.php
    http://www.pdfchm.com/
    EbookShare.Net

    /// موفق باشيد.. .

  • 2. BEHNAM  |  فوریه 1, 2009 در 12:32 ب.ظ.

    B

  • 3. محمد  |  ژانویه 24, 2010 در 11:54 ق.ظ.

    کارت عالیه فقط اگه کامپایلر و محیط برنامه نویسیشو می زاشتی نور الا نور می شد…

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds

سخنی با بازدید کنندگان محترم

بسم الله الرّحمن الرّحیم خدمت تمام شما عزیزان عرض سلام دارم. و امیدوارم که با بیان نظرات و انتقادات خودتان به من کمک کنید تا روند آموزشی بهتری را به کمک یکدیگر ایجاد کنیم. با احترام ، مدیریت وبلاگ ایمیل تماس:srvalizadeh@yahoo.com